Muhtarlık İşleri Müdürlüğü 26 Ağustos 2020, 15:02
MUHTARLIKLAR MÜDÜRLÜĞÜNÜN FAALİYET VE HİZMET ALANLARI
1. Muhtarlıklar Müdürlüğü; Kamu Hizmetlerinin halkımıza etkin, verimli ve güvenli bir şekilde
sunulması, sorunların en kısa sürede yetkili makamlara iletilmesi, muhtarların etkinlik ve işlevlerinin
arttırılarak taleplerinin sonuçlandırmaktır.
2. Muhtarlar Bilgi Sistemi üzerinden gelen talepleri, doğrudan sistem üzerinden ilgili sonuçlandırıp, 15
gün içinde sistem üzerinden cevaplamak.
3. Muhtarlıklardan gelen(bizzat, telefonla, e-posta dilekçe ile vb.) her türlü talebi uygun birim ve kişilere
yönlendirilmesi yapılarak, sonuçlarını takip etmek
4. Yılın belli zamanlarında Muhtarlarla istişare toplantıları yapmak.
5. Belediyemiz Müdürlüklerine yapılan tüm hizmetlerle ilgili mahalle bazlı raporlama hazırlanmasını
sağlayıp, Başkana sunmak.
6. Birlik, Kooperatif, Oda vs. çiftçi örgütleri ile ortak çalışmalar yapmak, Üniversiteler, araştırma
merkezleri vb. bilimsel çalışmalar yapan tüm kurum ve kuruluşların projelerine destek vermek,
7. Çiftçi eğitim merkezleri kurmak ve çiftçilerin modern üretim yöntemleri ve teknolojik gelişmeleri
incelemeleri için teknik seminer ve geziler düzenlemek,
8. Yem bitkileri ekim ve yaygınlaştırma( Yem bitkisi yardımı ) projeleri yapmak ya da yaptırılmasını
sağlamak,
9. Meyve fidanı, sebze fidesi ve tohum destekleme projeleri ne destek olmak,
10. Seracılık projelerine destek olmak
İDAREYE İLİŞKİN BİLGİLER
1. Fiziki Yapı:
Kandıra Belediyesi Hizmet Binası zemin katında hizmet vermektedir.
2. İnsan Kaynakları:
Müdürlüğümüzde 1 Müdür, 1 Hizmet alımı personeli olmak üzere 2 personel ile görev yapmaktadır.